Vaša korpa

Načini plaćanja i isporuke

Isporuka i način plaćanja robe

Poručeni proizvodi putem Interneta biće Vam isporučeni posredstvom kurirskih službi sa kojima Valdom sarađuje, a plaćate ih gotovinom prilikom preuzimanja.

Isporuka proizvoda izvršiće se u roku od 3 do 5 radnih dana od dana kada smo Vam potvrdili porudžbinu.

Kurirska služba će Vas obavestiti putem poruke da je pošiljka preuzeta od Valdoma, te da možete očekivati njenu isporuku.

Cena isporuke (kurirskom službom) je besplatna za robu čija je vrednost preko 20.000,00 dinara. U slučaju isporuke robe čija je vrednost manja od ovog iznosa, kurirska služba naplaćuje prevoz po svom cenovniku.

Cene kurirskih usluga možete pogledati na sledećem linku:

BEX https://bexexpress.rs/cenovnik 

AKS https://www.aks.rs/cenovnik/ 

Post Express http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp 

D Express https://www.dexpress.rs/rs/cenovnik 

Posebne napomene:

  • Za sve gabaritne pošiljke, isporuka se izvršava po dogovoru.
  • Cevi duže od 1.5 metara se ne šalju poštom/kurirskom službom.
  • Za gabaritne artikle (koje kurirska služba ne može da vozi), a vrednost porudžbine veća od 20,000 RSD isporuka se dogovara naknadno.

Shodno članu 31. stav 2. Zakona o zaštiti potrošača, Valdom će putem e-maila ili pozivom dežurnog operatera obavestiti potrošača o dostupnosti proizvoda. Najčešći razlog za potencijalnu nemogućnost isporuke je taj što se ažuriranje podataka na stranici ne vrši u realnom vremenu već u kraćim vremenskim intervalima te bi u slučaju masovnog poručivanja određenog proizvoda podatak da isti nije dostupan za poručivanje bio prikazan tek nakon naknadnog osvežavanja stranice.

Ukoliko dođe do vanrednih okolnosti, koje u potpunosti onemogućuju isporuku, o tome ćete biti obavešteni putem informacija za kontakt koje ste nam dali prilikom poručivanja proizvoda.

Prilikom prijema proizvoda koje dostavlja kurirska služba, potrošač ima rok od 24h, odnosno prvog narednog radnog dana da izjavi reklamaciju kurirskoj službi i Valdomu.

Pristup mestu isporuke, mora biti adekvatan dimenzijama upakovanog proizvoda.

NAPOMENA: Lice koje dostavi proizvod ne vrši montažu uređaja ili druge slične radnje.

Sva dodatna pitanja u vezi proizvoda, cena ili isporuke možete nam postaviti i putem telefona na broj 060 888 38 38 ili e-maila na adresu: shop@valdom.rs

Poručivanjem dajete saglasnost za kontakt kroz sve raspoložive kanale komunikacije na osnovu podataka koje ste ostavili, dok se drugačije ne izjasnite, što se može uraditi u bilo kom momentu.

Servis, saobraznost, reklamacije

Svi artikli koje prodajemo imaju obezbeđene servise u Republici Srbiji.

Valdom doo ne servisira uređaje, ali je dužan da u zakonskom roku važenja saobraznosti robe obezbedi usluge primanja i slanja neispravne robe servisima.

Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na sledeće načine: usmeno, telefonskim putem, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu fiskalnog računa ili drugog dokaza o kupovini na uvid (kopija fiskalnog računa, slip, izvod iz banke i slično). Svaka naša prodavnica ima lica zadužena za obradu reklamacija koja će vam rado pružiti pomoć u takvim situacijama.

Bitna napomena: kupac je dužan da se pridržava napomena o korišćenju artikla koje je proizvođač/prodavac naveo u uputstvu za korišćenje. Kupac ne može da ostvari svoja prava u slučaju da je fizički oštetio proizvod, ako je neispravan proizvod servisiralo nestručno lice ili lice koje nije ovlašćeni serviser, ako se nije pridržavao uputstava za upotrebu i tako izazvao kvar uređaja, ako je kvar nastao dejstvom tzv. više sile (udar groma, poplava, požar itd).

Na sve žalbe i reklamacije potrošač će dobiti odgovor u najkraćem mogućem roku a dobra praksa naše firme je da se svi problemi rešavaju dogovorom na obostrano zadovoljstvo. Ako se, međutim, dogovor ne postigne, Zakonom o zaštiti potrošača predviđene su mogućnosti vansudskog rešavanja sporova.

Odustanak od ugovora

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 88/2021), kupovina preko našeg prodajnog Internet sajta smatra se prodajom na daljinu, odnosno prodajom izvan poslovnih prostorija.

U slučaju prodaja na daljinu, Zakon ustanovljava pravo potrošača da odustane od ugovora (kupovine) u roku od 14 dana od dana dostavljanja naručenog proizvoda (Član 27. i 28. Zakona). Prilikom odustanka potrošač ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine.

Odustanak od kupovine može se desiti zato što kupljeni proizvod ne odgovara karakteristikama i opisu na sajtu, ako je neispravan, ako nije ispunio očekivanja potrošača u pogledu funkcionalnosti ili iz bilo kog drugog razloga bitnog za potrošača a sam potrošač ne mora da obrazloži razlog vraćanja.

Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija, koji je dostavljen uz proizvod ili poslat putem mail-a.

Potrošač nema parvo da odustane od ugovora u slučaju isporuke proizvoda i usluga navedenih u članu 36. Zakona.

NAPOMENA: Ovo pravo od odustanka od ugovora ne odnosi se na kupovinu u prodavnicama s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija.

Potrošač je dužan da vrati proizvod Prodavcu ili licu ovlašćenom od strane Prodavca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Potrošač snosi isključivo direktne troškove vraćanja proizvoda. Potrošač će proizvod vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svom pripadajućom dokumentacijom koja se nalazi u originalnom pakovanju i u istom stanju u kakvom je i isporučen, bez ikakvih mehaničkih ili bilo kakvih drugih oštećenja. Proizvod se vraća na adresu navedenu na obrascu za odustanak.

Ovde se može preuzeti obrazac za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvrđuje ovlašćeno lice u Valdomu, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom potrošača u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

Prodavac vrši povraćaj koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se potrošač nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja i pod uslovom da potrošač zbog takvog povraćaja ne snosi nikakve troškove.

Garancija i kvalitet
Valdom Srbija
Proizvedeno u Srbiji
Valdom Srbija
Akcije i popusti
Valdom Srbija
Stalna podrška
Valdom Srbija