Poštovani potrošači,
Molimo Vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja pre upotrebe Valdom internet sajta. Upotrebom ovog internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu: Uslovi) i slažete se da ste obavezni da ih poštujete kao i sve druge primenjive zakone i propise.
Valdom doo zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove unošenjem izmena u ovaj tekst. Trebalo bi da s vremena na vreme posetite ovu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od Vaše poslednje posete, jer ste njima zakonski vezani.
- Korisnik je svako lice koje pristupa sajtu www.valdom.rs i svim njegovim sadržajima.
- Potrošač je fizičko lice koje kupuje proizvod radi namirenja individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti.
- Prodavac u konkretnom slučaju je Valdom.
Opšti uslovi korišćenja
Opšti uslovi korišćenja i poslovanja Internet prodavnice definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i dobrom praksom poslovanja naše firme.
Internet prodavnica Valdoma je web sajt namenjen prodaji proizvoda koje naša firma ima u ponudi. Korisnik ili potrošač je osoba koja koristi usluge naše Internet prodavnice u nameri da određene proizvode kupi ili da se o njima informiše, ako želi da ih direktno kupi u našim maloprodajnim objektima.
Takođe, pre slanja porudžbine a nakon potvrde porudžbine, potrošač prihvata uslove pod kojima se realizuje kupovina na daljinu i prihvata saglasnost sa članovima zakona koji se odnose na povraćaj robe kupljene na daljinu a koji se odnose na njegove obaveze kao potrošača. Ukoliko se potrošač ne odazove na telefonski poziv ili ne dostavi ispravan kontakt telefon za potvrdu porudžbine u roku od 3 dana porudžbina će biti otkazana.
Valdom na sajtu sadržaje objavljuje u dobroj nameri. Sve sadržaje www.valdom.rs sajta koristite isključivo na vlastitu odgovornost i Valdom se ne može smatrati odgovornom za bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem.
Sadržaji objavljeni na internet sajtu Valdoma, vlasništvo su Valdoma i mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati i sva navedena upozorenja o autorskim pravima.
Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Valdoma i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti.
Nije dozvoljeno menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko želite da koristite sadržaje objavljene na ovom internet sajtu u druge svrhe od ovde navedenih potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.
Uputstvo za online kupovinu
- Kada pronađete proizvod koji želite da naručite, kliknite na njegovu sličicu ili naziv ispod sličice da uđete na stranu sa detaljnim prikazom;
- Na strani sa detaljnim prikazom izaberete željenu količinu i kliknite dugme „U korpu“ da biste ubacili proizvod u svoju korpu za poručivanje/kupovinu;
- Klikom na dugme “Pregled korpe“ prikazaće Vam se strana sa sadržajem korpe. Ako ste završili poručivanje/kupovinu kliknite na dugme „Završite kupovinu“;
- Prikazaće Vam se formular za naručivanje. Popunite formular i kliknite dugme „Naruči“;
- Vaša porudžbenica je uspešno kreirana. Na vašu email adresu se dostavlja potvrda o primljenoj porudžbini.
Cene u internet prodavnici
Sve cene navedene na sajtu iskazane su u dinarima i u njih je uključen PDV. Cene na sajtu važe samo za artikle koji se prodaju u web prodavnici i mogu da se razlikuju od cena u našim prodavnicama.
Valdom doo zadržava parvo promene cena bez predhodne najave, bilo da se radi o povećanju ili smanjenju cena.
Iako se trudimo da cene na sajtu budu maksimalno ažurne, može se desiti da se potkrade greška. Ukoliko se desi da se cena na sajtu razlikuje od trenutne maloprodajne cene, osobe iz naše firme zadužene za Internet prodaju obavezno kontaktiraju kupca telefonom, upravo da bi se izbegle neprijatne situacije.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Opis proizvoda
Valdom doo nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe, Valdom ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda niti slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili u roku od 14 dana od dana isporuke proizvoda, a mi ćemo Vam vratiti novac.
Slike objavljene na sajtu Valdoma ponekad obuhvataju i okruženje proizvoda kako bi potrošač imao realniju sliku kako uređaj izgleda nakon montaže. Ugradna tehnika se prodaje bez panela (fronta) koji čine sastavni deo nameštaja, te ga potrošač naknadno uklapa u svoj enterijer.
Isporuka i način plaćanja robe
Poručeni proizvodi putem Interneta biće Vam isporučeni posredstvom kurirskih službi sa kojima Valdom sarađuje, a plaćate ih gotovinom prilikom preuzimanja.
Isporuka proizvoda izvršiće se u roku od 3 do 5 radnih dana od dana kada smo Vam potvrdili porudžbinu.
Kurirska služba će Vas obavestiti putem poruke da je pošiljka preuzeta od Valdoma, te da možete očekivati njenu isporuku.
Cena isporuke (kurirskom službom) je besplatna za robu čija je vrednost preko 20.000,00 dinara. U slučaju isporuke robe čija je vrednost manja od ovog iznosa, kurirska služba naplaćuje prevoz po svom cenovniku.
Cene kurirskih usluga možete pogledati na sledećem linku:
BEX https://bexexpress.rs/cenovnik
AKS https://www.aks.rs/cenovnik/
Post Express http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp
D Express https://www.dexpress.rs/rs/cenovnik
Posebne napomene:
- Za sve gabaritne pošiljke, isporuka se izvršava po dogovoru.
- Cevi duže od 1.5 metara se ne šalju poštom/kurirskom službom.
- Za gabaritne artikle (koje kurirska služba ne može da vozi), a vrednost porudžbine veća od 20,000 RSD isporuka se dogovara naknadno.
Shodno članu 31. stav 2. Zakona o zaštiti potrošača, Valdom će putem e-maila ili pozivom dežurnog operatera obavestiti potrošača o dostupnosti proizvoda. Najčešći razlog za potencijalnu nemogućnost isporuke je taj što se ažuriranje podataka na stranici ne vrši u realnom vremenu već u kraćim vremenskim intervalima te bi u slučaju masovnog poručivanja određenog proizvoda podatak da isti nije dostupan za poručivanje bio prikazan tek nakon naknadnog osvežavanja stranice.
Ukoliko dođe do vanrednih okolnosti, koje u potpunosti onemogućuju isporuku, o tome ćete biti obavešteni putem informacija za kontakt koje ste nam dali prilikom poručivanja proizvoda.
Prilikom prijema proizvoda koje dostavlja kurirska služba, potrošač ima rok od 24h, odnosno prvog narednog radnog dana da izjavi reklamaciju kurirskoj službi i Valdomu.
Pristup mestu isporuke, mora biti adekvatan dimenzijama upakovanog proizvoda.
NAPOMENA: Lice koje dostavi proizvod ne vrši montažu uređaja ili druge slične radnje.
Sva dodatna pitanja u vezi proizvoda, cena ili isporuke možete nam postaviti i putem telefona na broj 060 888 38 38 ili e-maila na adresu: shop@valdom.rs
Poručivanjem dajete saglasnost za kontakt kroz sve raspoložive kanale komunikacije na osnovu podataka koje ste ostavili, dok se drugačije ne izjasnite, što se može uraditi u bilo kom momentu.
Servis, saobraznost, reklamacije
Svi artikli koje prodajemo imaju obezbeđene servise u Republici Srbiji.
Valdom doo ne servisira uređaje, ali je dužan da u zakonskom roku važenja saobraznosti robe obezbedi usluge primanja i slanja neispravne robe servisima.
Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na sledeće načine: usmeno, telefonskim putem, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu fiskalnog računa ili drugog dokaza o kupovini na uvid (kopija fiskalnog računa, slip, izvod iz banke i slično). Svaka naša prodavnica ima lica zadužena za obradu reklamacija koja će vam rado pružiti pomoć u takvim situacijama.
Bitna napomena: kupac je dužan da se pridržava napomena o korišćenju artikla koje je proizvođač/prodavac naveo u uputstvu za korišćenje. Kupac ne može da ostvari svoja prava u slučaju da je fizički oštetio proizvod, ako je neispravan proizvod servisiralo nestručno lice ili lice koje nije ovlašćeni serviser, ako se nije pridržavao uputstava za upotrebu i tako izazvao kvar uređaja, ako je kvar nastao dejstvom tzv. više sile (udar groma, poplava, požar itd).
Na sve žalbe i reklamacije potrošač će dobiti odgovor u najkraćem mogućem roku a dobra praksa naše firme je da se svi problemi rešavaju dogovorom na obostrano zadovoljstvo. Ako se, međutim, dogovor ne postigne, Zakonom o zaštiti potrošača predviđene su mogućnosti vansudskog rešavanja sporova.
Odustanak od ugovora
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 88/2021), kupovina preko našeg prodajnog Internet sajta smatra se prodajom na daljinu, odnosno prodajom izvan poslovnih prostorija.
U slučaju prodaja na daljinu, Zakon ustanovljava pravo potrošača da odustane od ugovora (kupovine) u roku od 14 dana od dana dostavljanja naručenog proizvoda (Član 27. i 28. Zakona). Prilikom odustanka potrošač ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine.
Odustanak od kupovine može se desiti zato što kupljeni proizvod ne odgovara karakteristikama i opisu na sajtu, ako je neispravan, ako nije ispunio očekivanja potrošača u pogledu funkcionalnosti ili iz bilo kog drugog razloga bitnog za potrošača a sam potrošač ne mora da obrazloži razlog vraćanja.
Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija, koji je dostavljen uz proizvod ili poslat putem mail-a.
Potrošač nema parvo da odustane od ugovora u slučaju isporuke proizvoda i usluga navedenih u članu 36. Zakona.
NAPOMENA: Ovo pravo od odustanka od ugovora ne odnosi se na kupovinu u prodavnicama s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija.
Potrošač je dužan da vrati proizvod Prodavcu ili licu ovlašćenom od strane Prodavca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Potrošač snosi isključivo direktne troškove vraćanja proizvoda. Potrošač će proizvod vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svom pripadajućom dokumentacijom koja se nalazi u originalnom pakovanju i u istom stanju u kakvom je i isporučen, bez ikakvih mehaničkih ili bilo kakvih drugih oštećenja. Proizvod se vraća na adresu navedenu na obrascu za odustanak.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvrđuje ovlašćeno lice u Valdomu, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom potrošača u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.
Prodavac vrši povraćaj koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se potrošač nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja i pod uslovom da potrošač zbog takvog povraćaja ne snosi nikakve troškove.
Predugovorno obaveštavanje o mogućnosti za pokretanje postupka za vansudsko rešavanje sporova
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 88/2021), u daljem tekstu: Zakon, Valdom doo potrošačima odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma Vaše kupovine. Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti.
Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, potrošač ima mogućnost da u roku od godinu dana od dana izjavljivanja reklamacije pokrene vansudski postupak rešavanja potrošačkog spora pred nadležnim telom, imenovanim od strane Ministarstva trgovine, u skladu sa Zakonom.
Spisak tela za pokretanje vansudskog rešavanja sporova možete pronaći na sledećem linku:
Mail adresa za prijem predloga za pokretanje postupka vansudskog rešavanja spora i ostalih zahteva koji se odnose na taj postupak je office@valdom.rs.
Uslove odgovornosti za skrivene nedostatke prema kupcima koji su pravna lica ili fizička lica koja robu pribavljaju radi obavljanja komercijalne delatnosti, i rokove za izjavljivanje reklamacija uređuje Zakon o obligacionim odnosima („Sl. list SFRJ“, br. 29/78, 39/85, 45/89 – odluka USJ i 57/89, „Sl. list SRJ“, br. 31/93, „Sl. list SCG“, br. 1/2003 – Ustavna povelja i „Sl. glasnik RS“, br. 18/2020).
Privatnost podataka
Zaštita privatnosti ličnih podataka korisnika sajta je od najvećeg značaja za našu kompaniju. Sve aktivnosti na internetu koje su povezane sa Valdomom su usklađene sa propisima Republike Srbije.
Podacima o ličnosti smatraju se oni podaci koji otkrivaju Vaš identitet, npr. Vaše ime i prezime, adresa, broj telefona ili e-mail.
Valdom prikuplja različite vrste podataka o ličnosti u zavisnosti od usluga koje pružamo naših kupcima, kao i vrste ugovora koje zaključujemo.
Prilikom online kupovine Valdom obrađuje sledeće vrste podataka o ličnosti:
- Ime i prezime
- Broj telefona
- E-mail adresa
- Adresa (grad, ulica i broj, poštanski broj, broj stana i sprat)
- Podaci o izvršenim transakcijama plaćanja
- Drugi podaci neophodni za ispunjenje određene svrhe
Prilikom online kupovine, Valdom obrađuje Vaše podatke u svrhu pružanja usluga i izvršenja ugovornih i predugovornih aktivnosti, uključujući, a ne ograničavajući se na pružanje usluga dostave kupljenih proizvoda na kućnu adresu, rešavanje po primljenim reklamacijama, kao i pružanja drugih usluga koje Valdom nudi svojim kupcima.
Obradu navedenih podataka vršimo u cilju zaključenja i izvršenja ugovora sa Vama, kao i u cilju poštovanja zakonskih obaveza.
Valdom naročito vodi računa, da vaši podaci o ličnosti ne budu ustupljeni neovlašćenim licima. Upravo zbog toga, unutar naše kompanije, pristup podacima, koje ste nam stavili na raspolaganje, imaju samo oni sektori odnosno oni zaposleni kojima su isti neophodni za ispunjenje svrhe za koju su podaci o ličnosti prikupljeni, a kojima je u opisu posla obrada podataka o ličnosti.
Pored naših zaposlenih, u cilju pružanja određenih usluga, Vaše podatke možemo da ustupimo trećim licima koji pružaju usluge u ime Valdoma (npr. kurirske službe, kompanije koje se bave obradom reklamacija, IT partneri koji se bave održavanjem web sajta/mobilne aplikacije).
Sve prikupljene informacije o Vama prilikom online kupovine su sigurne i nećemo ih ni pod kojim uslovima zloupotrebiti niti prodavati na tržištu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa Valdomom. Svi naši zaposleni (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje svih načela zaštite podataka o ličnosti.
Valdom preduzima sve mere kako bi maksimalno osigurao lične podatke. Ti podaci su brižljivo osigurani od gubitka, uništavanja, izmena, falsifikovanja, manipulacije i neovlašćenog pristupa ili upotrebe.
Valdom će podatke o ličnosti čuvati samo onoliko koliko je to neophodno za ispunjenje svrhe za koju su podaci prikupljeni, a nakon toga samo ukoliko postoji pristanak lica, zakonska obaveza ili legitiman interes.
U okviru našeg poslovnog odnosa u obavezi ste da nam dostavite samo one podatke koje prikupljamo u cilju ispunjenja određenih zakonskih obaveza i u svrhe izvršenja ugovora. Podatke koje nam dostavljate u cilju zaključenja i izvršenja ugovora i po osnovu pristanka, dostavljate isključivo na dobrovoljnoj bazi. S tim da napominjemo da bez svih podatka koji su nam neophodni za ispunjenje svrhe, po pravilu nećemo biti u mogućnosti da započnemo poslovni odnos sa Vama i pružimo Vam dogovorene usluge.
Svaka novonastala promena po pitanju privatnosti će biti objavljena na sajtu.
Nastavkom kupovine na našem sajtu, smatraćemo da ste u potpunosti pročitali i razumeli uslove pod kojima obrađujemo Vaše podatke o ličnosti i da ste nakon čitanja i razumevanja pristali na primenu istih.
Slanje dokumentacije na mail
Ostavljanjem mail adrese dajete saglasnost da Vam se račun, obaveštenja i sva ostala dokumentacija koja se odnose na ugovor o prodaji na daljinu šalju u elektronskom obliku, na mail adresu koju ste ostavili. Valdom će komunicirati sa Vama putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja će objavljivati na ovom sajtu, a u posebnim slučajevima i telefonom.